Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@smaakje-erbij.nl. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen, om te zorgen dat het in de toekomst niet meer gaat gebeuren. Het is belangrijk dat u zich gehoord voelt, daarom zorgen wij ervoor dat u op de hoogte blijft van de ontwikkelingen en het voorkomen van de klacht. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.